Varmt välkommen till vårens arbetshelg! För att Kedjeökommittén ska kunna planera arbetet på ett effektivt sätt och för att maten ska räcka till är vi tacksamma för din/er anmälan nedan senast tisdag 19 maj. Klubben bjuder på lunch och fika på lördagen.
Förutom sedvanligt städning och förberedelse av anläggningen inför säsongen kommer vi att eventuellt ha lite mindre byggprojekt och därför behöver alla ta med egna verktyg (såsom skruvdragare och handverktyg). Notera gärna nedan om du inte kan vara med båda dagarna.
Varmt välkomna önskar Peter, Patric, Niko, Johan, Erik och Óskar (Kedjeökommittén)
Här finns anmälan till helgen! https://forms.gle/HsMZEXApC999H4qi8
